Το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία πάνω στο ζήτημα της θεωρητικής ανάλυσης και πρακτικής αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών, της κινητικής αδεξιότητας, της υπερκινητικότητας και της ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ. Αναπτύσσεται μια ξεχωριστή "στρατηγική μάθησης" για τα δυσλεξικά παιδιά, μια δοκιμασμένη μέθοδος αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών.
Πολιτική Cookies
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και ορισμένα cookie είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.